Bloembollen

Page 3 of 106 - 1058 Results

De Gebroken Hartje (Dicentra Spectabilis) is een vaste plant dat een plekje verdient in iedere tuin. Ze staat bekend als een echte ‘cottage garden’ plant en heeft bijzonder fris ogend varenachtig blad. Dicentra heeft karakteristieke bloeiaren; bogen waar hartvormige roze bloemen aan hangen. Dicentra..

Een klassieke pioenroos met rijke, goedgevulde diep rood/roze bloemen. Haar bloemen zijn heerlijk geurend. Een perfecte snijbloem, maar komt het mooist tot haar recht in volle bloei in de tuin. Wortelstok.

Iris Germanica (Baard iris) soorten zijn bijzonder mooie sterke en onderhoudsvriendelijke vaste planten die zowel in de tuin en in containers geplant kunnen worden. Iris Batik is een zeer populaire soort met prachtige paars met wit gekleurde bloemen.

Phlox Oranje - Vlambloem. Deze grootbloemige soort staat garant voor een spektakel aan kleur en geur. Phloxen zijn ideale borderplanten die vele insecten zullen verblijden met hun geur en de belofte van nectar. De planten zijn langbloeiend en produceren goede snijbloemen. Hoogte in de tuin pl. min...