Bloembollen

Page 4 of 80 - 797 Results

Rodo & Azalea-AZ bevat de juiste voedingsstoffen en specifieke schimmels voor zuurminnende planten. Voor een rijke bloei en een diepgroen blad. Rododendron's, azalea's, heide, camelia's en skimmia's vallen onder de groep van zuurminnende planten. Deze planten hebben weinig of geen behoefte aan kalk...

Graszaadmengsel voor het herstel van schaduw-, speel- en siergazons.Toegevoegde bacteriën zorgen voor een betere kieming en een dichte, stevige graszode. Het zaad is voorzien van een milieuvriendelijke coating die vogels weerhoudt er van te eten. Graszaad-Extra is ideaal te gebruiken bij Stap 2 van..

Mierenpoeder van Ecostyle bestrijdt mieren snel en effectief. Het is het eerste 100% biologische middel tegen mieren en kan zowel als poeder, als in water opgelost, toegepast worden. Op deze wijze wordt het mierenprobleem zowel binnen als buitenshuis milieuvriendelijk opgelost. Bovendien is het..

Al jaren een succes. Meer dan 15 resterende artikelen (circa 150 bloembollen), slechts €29,99. Dat is onze bloembollen Surprise Pack. Bestel nu! Kwaliteit gegarandeerd!Let op: Levering van dit product is na 1 december.

Als u op zoek bent naar een plant met een ‘retro’ uitstraling voor in de woonkamer of serre, dan is Gloxinia Defiance een perfecte keus. Weer helemaal ‘terug van weggeweest’. Een prachtige Gloxinia met donkerrode bloemen.

Witte en roze Ranonkelbloemen zijn zeer mooi en voegen een vleugje romantiek toe in de tuin. Hoewel de bloemen er delicaat uitzien, zijn ranonkels sterke vaste planten die weinig verzorging nodig hebben om te schitteren.Bolmaat: 6/7

De sier-ui Allium Roseum is een wonderschone bloembol, die u makkelijk kunt combineren met verschillende tuinplanten en bollen. Bijen zijn enorm aangetrokken tot hun roze bolvormige bloemen en het zijn zeer goede snijbloemen.

Eranthis Hyemalis, ook bekend als Winteraconiet, zijn geweldige en veelzijdige bloembollen. Winteraconieten bloeien met prachtige goudkleurige bloemen, tijdens de saaiste tuinperiode van het jaar. Ze zijn ook ontzettend makkelijk te kweken. U kunt ze overal planten en ze zullen u belonen met..

De natuurlijke leefomgeving van vlinders wordt wereldwijd bedreigt. Dit is een enorm probleem voor de voedselproductie, alsmede de natuurlijk biodiversiteit.Een aanzienlijk percentage van de verkoopprijs van dit product wordt door onze leverancier geschonken aan de Nederlandse Vlinderstichting.

Zeer populair als relatiegeschenk / relatiegeschenken!