Nature Today-abonnementen, maak kennis met de natuur dichtbij

Dieren en planten in de buurt

Ontdek de natuur bij jou in de buurt! De natuur is iedere dag, op iedere plek anders, ook in Nederland. Met dit abonnement zie je welke vogels, zoogdieren, planten, vlinders en libellen je nu in jouw directe omgeving tegen kunt komen. Naast de landelijke overzichten kan je zien welke dieren en planten je op iedere willekeurige plek tegen kan komen.

En elke plek in Nederland is ook echt elke plek: in natuurgebieden, op het platteland maar ook midden in de stad of op het perron, wanneer je op de trein staat te wachten. Zo leer je jouw directe omgeving steeds beter kennen.

“Ik vind het altijd leuk om dieren te zien en dus leuk als je weet waar je op moet letten of wanneer het extra leuk is om te kijken”

Dit abonnement kost € 19,95 en geeft je een jaar lang toegang tot alle locaties in Nederland. Kijk in de Nature Today-shop voor meer informatie en ontdek vandaag nog de natuur bij jou in de buurt.

Eropuit in de natuur

Beleef de natuur om je heen, overal in Nederland! Er is ontzettend veel te doen, te genieten en te leren in de natuur.  Met dit abonnement zie je welke natuuractiviteiten er bij jou in de buurt georganiseerd worden. Daarnaast kun je elke plek in Nederland selecteren en kijken wat je daar in de natuur zou kunnen doen. Handig als je wilt weten wat je kunt doen tijdens dat weekendje weg of als je iets wilt doen om de natuur bij jou in de buurt een handje te helpen.

“Het maakt dat je met verschillende brillen naar de omgeving kan gaan kijken. Zeker bij de natuur in je omgeving. En je leert er ook nog van.”

Dit abonnement kost € 14,95 en geeft je een jaar lang toegang tot het kiezen van activiteiten op specifieke locaties in Nederland. Kijk hier voor meer informatie.

Natuur in de buurt - Compleet

Ontdek en beleef de natuur dichtbij. Verbreed je kennis, ontdek de dieren en planten bij jou in de buurt en verken activiteiten in de natuur dichtbij. Met 'Natuur in de buurt - Compleet' combineer je de abonnementen ‘Dieren en planten in de buurt’ en ‘Eropuit in de natuur’ voor een pakketprijs van € 24,95 i.p.v. € 34,90. Je ziet welke vogels, zoogdieren, planten, vlinders en libellen je nu in jouw omgeving tegen kunt komen, en welke natuuractiviteiten er bij jou in de buurt georganiseerd worden.

“Interessant, heel leuk om juist van de omgeving waar je op dat moment bent informatie te krijgen.”

Dit abonnement kost € 24,95 en geeft je een jaar lang toegang tot alle functies in de Nature Today App. Kijk hier voor meer informatie.

De inkomsten uit de abonnementen worden gebruikt voor

• de technische basis en ontwikkeling van de platforms van Nature Today,
  • de verdere ontwikkeling op het gebied van inhoud (meer soortgroepen, ecologische modellen) en functionaliteit,
  • het voeren van de (eind)redactie,
  • het aankopen van een deel van de natuurinformatie die we beschikbaar stellen.