Partners

Stichting TINEA

Het werk van Tinea is vooral gericht op het uitvoeren van ecologisch onderzoek bij kleine vlinders. Iedere natuurliefhebber met open oog voor het boeiende detail kan daaraan deelnemen.

Stichting voor Duurzame Ontwikkeling

De Stichting voor Duurzame Ontwikkeling zet zich in voor het behoud en duurzaam gebruik van natuurlijke ecosystemen. Zij doet onderzoek naar en creƫert bewustzijn voor de manieren waarop mensen afhankelijk zijn van de natuur.

Wageningen Marine Research

Wageningen Marine Research levert met kennis, onafhankelijk wetenschappelijk onderzoek en advies een wezenlijke bijdrage aan een duurzamer, zorgvuldiger beheer, gebruik en bescherming van de natuurlijke rijkdommen in zee-, kust- en zoetwatergebieden.

De Zoogdiervereniging zet zich in voor de studie en de bescherming van alle in het wild levende zoogdieren en hun leefgebieden.