Partners

Stichting RAVON

Stichting RAVON is de onderzoeks- en kennisorganisatie op het gebied van amfibieën, reptielen en vissen.

Stichting TINEA

Het werk van Tinea is vooral gericht op het uitvoeren van ecologisch onderzoek bij kleine vlinders. Iedere natuurliefhebber met open oog voor het boeiende detail kan daaraan deelnemen.

Stichting voor Duurzame Ontwikkeling

De Stichting voor Duurzame Ontwikkeling zet zich in voor het behoud en duurzaam gebruik van natuurlijke ecosystemen. Zij doet onderzoek naar en creëert bewustzijn voor de manieren waarop mensen afhankelijk zijn van de natuur.

Wageningen Marine Research

Wageningen Marine Research levert met kennis, onafhankelijk wetenschappelijk onderzoek en advies een wezenlijke bijdrage aan een duurzamer, zorgvuldiger beheer, gebruik en bescherming van de natuurlijke rijkdommen in zee-, kust- en zoetwatergebieden.

Wereld Natuur Fonds

Het Wereld Natuur Fonds werkt aan bescherming en herstel van onmisbare natuur. Ver weg en dichtbij huis. Van de regenwouden in Brazilië tot de Noordzee in Nederland en van de panda tot de grutto. We pakken bedreigingen aan zoals overbevissing, ontbossing en de handel in bedreigde dieren en zoeken naar oplossingen. Wereldwijd verbinden we mensen, bedrijven en overheden die samen iets voor de natuur willen doen. Want als we goed voor de natuur zorgen, zorgt de natuur goed voor ons. Be one with nature.

De Zoogdiervereniging zet zich in voor de studie en de bescherming van alle in het wild levende zoogdieren en hun leefgebieden.